Tuesday, August 11, 2009

kayo....

assalamualaikum....

semalam masuk lewat skit..stomachache..ntah ape bender yg aku dah bedal... x taulah..ari ni narul sms ..'kak x jd jumper akak ari nih, kena outstation'..melepas wa free makan..dah lah dlm poket nih surut2 paya tembakau..

hafiz spt biasa sukar dpt dikesan..aku raser klu shogun tuh leh wat klon si hafiz ni mau dia buat...ceci intercom kater duit claim makan dah dpt..wahhhh...kaya wa..

hafiz called..'kak x sempat jumper makcik kantin..dia conduct interview..' hampeh tol.. kena cari alternatif lain nih..x lain x bukan.. abg azam bakal jd mangsa wa...

kol dia..'abg azam g pj x?' .. dia kater pi..tu dia pucuk dicita ulam mendatang..'abg zam gi pj mintak claim makan kat makcik kantin'..dengar pasal duit...sepuluh kali setuju dia dok cakap...

memang abg azam efisien pasal duit..x sampai setengah jam aku kol...dia kol aku balik dah sampai kat pj... dia rempit aper dr chan sow lin tuh???

x sampai 1 jam lepas dia kol aku... dia dah muncul depan opis...memang boleh harap tol pasal duit...

tiber time bagi duit..sampai kat call centre aku pening...banyak nau duit nyer...mau berpuluh kali kira dibuatnyer...

ari nih balik awal skit...shahril dtg makan kat rumah...mak masak gulai cili api sardin...favourite aku tuh...sanggup simpan perut xmo minum petang...tp dlm xmo minum petang tuh sempat gak aku beli swiss roll ngan asam laksa..hehehe

sampai rumah...ngadu ngan mak kaki sakit...raser mcm lutut keras tp bkn kejang...mak pun urut ngan minyak panas..membebel org tua tuh..dia kater urat darah ko timbul..nanti lamer2 leh darah beku kat ctu..wuiyooo... dia punyer urut... malam tu satu blok dengar aku menjerit...anak buah aku pakat2 buah bodoh cuma thira jer yg layan aku...yerlah pasal dia sorang jer yg blom reti bercakap...

bler lepas urut ..aderlah lega skit.. planning nak tdo kejap..last2 azan subuh baru tersedar...tu pasallah aku malas nak tdo rumah klu byk assignment...konpem tdo mati nyer...

0 comments: